Social Items

Bella Bekas Isteri Nazim Othman

Selepas sekian lama dihimpit gosip mengatakan rumah tangganya bersama Bella Dally sedang bermasalah akhirnya segala teka-teki sudah terjawab apabila Nazim Othman mengumumkan mereka sudah sah bercerai. Seiras sungguh kalau ditengok sekali imbas.


Boy Iman Sahkan Sudah Bercerai Dengan Isteri

Dalam pada itu biarpun bekas isterinya sudah kembali berumah tangga buat masa ini dia masih belum lagi bersedia untuk menamatkan zaman dudanya.

Bella bekas isteri nazim othman. Nazim Othman. Bella Dally kini menjadi tunangan ArifTANDA tanya status bekas isteri Nazim Othman iaitu Bella Dally dengan seorang pemuda terjawab apabila aktres it. Saya dan Bella sudah bercerai kata pelakon Nazim Othman sekali gus merungkai teka-teki mengenai status hubungan dengan isteri Bella Dally.

Kenyataan itu dibuat pelakon drama Monalisa ini. Bella Dally bertunang Nazim dinasihat bersabar. Alhamdullillah majlis yang bertemakan serba putih itu berjalan dengan lancar dan dihadiri oleh ahli keluarga serta rakan karib kedua-dua mempelai.

Pelakon Nazim Othman mengejutkan peminat pada khamis lepas dengan memilih laman sosial sebagai saluran untuk mengumumkan berita sedih terlerainya ikatan suami isteri antara dirinya dengan Bella Dally. Advertisement Nazim menerusi akaun Instagramnya memberitahu keputusan untuk berpisah dibuat atas persetujuan bersama. Bella sebelum ini berpisah dengan Nazim Othman pada 2 Mei 2018 setelah kira-kira dua tahun bergelar suami isteri.

Detik 2 Mei lalu menjadi sejarah yang terpateri dalam lipatan hidup Nazim Othman 33 apabila bahtera rumah tangganya bersama Bella 26 karam di lautan. Cantik macam bella kalau ada jodoh nazim othman alhamdulillah semoga berjodoh. Nazim berkata dia pernah menyalahkan diri sendiri akibat kegagalan perkahwinannya dulu namun kini dia sudah dapat menerima dengan hati terbuka.

Aku confuse jap. Nazim 34 menerusi Instastory turut mendedahkan dia ada menerima mesej berbaur cercaan terhadapnya seolah-olah netizen lebih mengetahui apa yang berlaku. Aktor Nazim Othman mendedahkan terpaksa mengambil masa enam jam dalam sesi perbicangan hati ke hati bersama bekas isterinya Bella Dally sebelum mengambil keputusan berpisah.

Gambar bella dally dan nazim othman l bagai pinang dibelah dua dengan gambar gambar artis. Advertisement Seakan tidak menghormati tuan empunya badan pihak produksi turut. Nazim ketika ditanya perasaannya selepas Bella mendirikan rumah tangganya tidak dapat menafikan rasa terkesan dengan keadaan itu.

Bekas suami rita rudaini kahwin bekas suami sari yanti biodata bekal makanan in english beli kad touch n go online belajar bahasa korea dengan mudah ben amir rambut panjang wallpaper bella dally dan nazim othman bekas isteri pertama sultan muhammad v. Ini perkara yang orang luar tidak tahu. Malah netizen itu juga turut mengaitkan nama bekas tunang Elfira iaitu penyanyi Sufian Suhaimi.

WALAUPUN sudah bercerai dengan aktres Bella Dally sejak 2 Mei lalu nama Nazim Othman sentiasa menjadi sasaran netizen yang seolah-olah tidak berpuas hati dengan kehidupannya. Oh ya menurut kata bella dia mengenakan busana dari pereka jenama mimpi kita. APABILA berita pertunangan Bella Dally tersiar di media individu yang akan menjadi perhatian netizen sudah tentu aktor Nazim Othman yang pernah bergelar suami kepada.

Eh jap bukan bella. Nazim othman diberi sokongan moral dan dinasihatkan menerima berita pertunangan bekas isterinya bella dally dengan hati terbuka. Advertisement sebelum ini bella pernah berkahwin dengan nazim othman namun selepas dua tahun mendirikan rumah tangga mereka membuat.

Susulan beberapa pihak mempertikaikan perceraiannya dengan bekas isteri bella dally aktor nazim othman tampil bersuara berhubung isu itu. Pasangan sama cantik sama padan ini. Antara komen-komen yang mendapat respon dari Nazim sendiri.

Kenapa bella tak pakai tudung. Akhirnya pasangan kegemaran ramai Nazim Othman dan Bella Dally telah berkahwin pada hari Sabtu lepas di Hotel Promanade Kota Kinabalu Sabah. Hanya mampu bertahan selama hampir dua tahun pasti ramai peminat mahupun netizen mempersoalkan banyak perkara berhubung perceraiannya dengan bekas isterinya itu.

Pelakon Nazim Othman mengakui dirinya masih lagi terkesan dengan perkahwinan bekas isterinya Bella Dally yang telah berlangsung semalam. Pelakon Bella Dally menerusi akaun Instagramnya semalam meluahkan rasa tidak puas hati dengan tindakan produksi drama Silang yang menggunakan gambar perkahwinannya bersama bekas suami Nazim Othman sebagai salah satu prop di dalam drama tersebut. Namun seperti kata Nazim nampak serupa tapi tak sama.

Here are some resumes of keywords to help you find your search the copyright owner is the original owner this blog does not own the. Advertisement Nazim dan Bella kelihatan cukup kacak dan cantik sekali pada majlis. Sebelum ini Bella pernah berkahwin dengan Nazim Othman namun selepas dua tahun mendirikan rumah tangga mereka membuat keputusan untuk bercerai pada Mei 2018.

Nazim berkata perbincangan dibuat sehari sebelum dia terbang ke Kota Kinabalu Sabah bagi memfailkan perceraian mereka. Ujar Nazim dia juga mendoakan kebahagiaan Bella yang telah selamat mendirikan rumah tangga dengan Arif Izuddin dan menyatakan pernah bertemu dengan suami kepada bekas isterinya. NAZIM OTHMAN diberi sokongan moral dan dinasihatkan menerima berita pertunangan bekas isterinya Bella Dally dengan hati terbuka.

Rupanya Elfira Loy punca Nazim Othman bercerai Bella dah putus dengan Sufian pergi hancur rumah tangga orang lain hmmm tulis Azif. Pelakon Nazim Othman dan bekas isteri Bella Dally mengambil masa enam jam untuk berbincang dari hati ke hati berhubung keputusan untuk bercerai baru-baru ini. TANDA tanya status bekas isteri Nazim Othman iaitu Bella Dally dengan seorang pemuda terjawab apabila aktres itu mengesahkan dia sudah bertunang.

Elfira menjawab tuduhan yang dilemparkan kepadanya. Perkara itu dikongsikan Nazim dengan memuat naik gambar. Nazim juga berterima kasih atas doa yang diberikan baik daripada keluarga mahupun rakan.

Nazim 34 dengan berat mengesahkan perkara itu selepas tidak mampu menyimpan rahsia daripada orang sekeliling. Nazim sekali lagi meluahkan apa yang terbuku di hatinya mengenai hubungan mereka yang kecundang di tengah jalan. Pertelevisian Malaysia memiliki sinetron khas mereka sendiri.

Menurut Nazim perbincangan itu berlangsung sehari sebelum keberangkatannya ke Sabah untuk memfailkan perceraian. Ketika ditanya mengenai perkahwinan Bella Nazim mengakui terkesan dengan pernikahan bekas isterinya itu.


Bila Beg Nanas Lagi Dapat Perhatian Daripada Nazim Othman Bella Dally Memang Lucu Media Hiburan


Show comments
Hide comments

Tidak ada komentar